خانه / آلومینیوم آلیاژی / خرید قوطی آلومینیوم آلیاژی 6000 مشهد

خرید قوطی آلومینیوم آلیاژی 6000 مشهد

خرید قوطی آلومینیوم آلیاژی 6000 مشهد و از بازار تهران مستقیما از پامنار، قلعه مرغی و فتح یا در صورت تناژ بالای بار از درب کارخانه تحویل می گردد.

قوطی های آلومینیوم آلیاژی 6000 مشهد برای استفاده در بخش های مختلف صنعتی، کاربرد های حرارتی و استحکامی دارد. برای خرید این محصول در مشهد می توان از طریق سایت فروش اینترنتی اقدام نمود.

استفاده از روش های اینترنتی در تهیه محصولات تولید شده با استفاده از فلز آلومینیوم بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

قوطی های آلومینیوم آلیاژی 6000 را می توان از طریق سایت فروش این محصول در مشهد تهیه و استفاده نمود. از کاربرد های این محصول می توان به صنعت ساختمان اشاره نمود.

آلومینیوم در حالت خالص شاید کاربرد های زیادی نداشته باشد ولی اضافه کردن آلیاژ های مناسب مانند سیلیسیم و منیزیم به این فلز می تواند استحکام آن را تا چندین برابر افزایش دهد. این آلیاژ ها که به سری 6000 معروف هستند برای کاربرد های حرارتی و استحکامی طراحی و ساخته شده اند.

فروشنده قوطی آلومینیوم تبدیلی بازار تهران

خرید قوطی آلومینیوم نمایندگی قلعه مرغی تهران

انواع پروفیل آلومینیوم ناودانی، قوطی، سپری و نبشی با ابعاد استاندارد و اختصاصی در کارخانه های اراک تولید و توسط نمایندگی قلعه مرغی تهران عرضه می گردد.

بازار خرید و فروش مقاطع آلومینیومی در تهران و منطقه خیابان قلعه مرغی می باشد. انواع پروفیل و لوله با مشخصات مورد نیاز در این منطقه به فروش می رسد.

پروفیل آلومینیوم کرونت، شیاردار و سایر مقاطع مهندسی به صورت متر طول و کیلوگرمی در قلعه مرغی تهران به فروش می رسد.

آلیاژ اکستروژن پروفیل آلومینیوم

آلیاژ مورد استفاده در تولید قوطی های آلومینیومی بیشتر از آلومینیوم گروه 6000 و مخصوصا گرید 6063 می باشد. گروه 6000 همان نوع تبدیلی است که آنالیز دقیق آن مشخص نیست و از بازیافت ضایعات سرشاخه پروفیل تولید می گردد

درباره ی admin

همچنین بررسی نمایید

چهار پهلو آلومینیوم توپر

خرید چهار پهلو آلومینیوم توپر آلیاژ 7075

چهار پهلو های آلومینیوم آلیاژ 7075 دارای استحکام بسیار بالایی هستند و از آن ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by