خانه / آلومینیوم آلیاژی / فروشنده کلاف مفتول آلومینیوم آلیاژی گروه 6000 تولید کارخانه اراک

فروشنده کلاف مفتول آلومینیوم آلیاژی گروه 6000 تولید کارخانه اراک

فروشنده کلاف مفتول آلومینیوم آلیاژی گروه 6000 تولید کارخانه اراک محصولات خود را به صورت آنلاین از طریق سایت اینترنتی با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد.

آلومینیوم را می توان با افزودن عناصر آلیاژی مناسب و عملیات حرارتی بعدی به طور چشمگیری تقویت کرد. معمولا در دو شکل فرفورژه و ریخته گری استفاده می شود.

چگالی کم این فلز منجر به استفاده گسترده از آن در صنعت هوافضا و سایر زمینه های حمل و نقل می شود.

ویژگی های فلز آلومینیوم

آلومینیوم یک فلز نقره ای با چگالی کم است که در صنایع مختلف دارای کاربرد بسیاری می باشد. این فلز بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد و قابلیت شکل پذیری بالایی دارد.

آلومینیوم دارای مقاومت متوسطی میباشد و در برابر خوردگی بسیار مقاوم است.

مقاومت آن در برابر خوردگی منجر به استفاده از آن در حمل مواد غذایی و شیمیایی (ظروف آشپزی ، ظروف تحت فشار و غیره) و مصارف معماری می شود.

آلومینیوم آلیاژ سری 6000

آلومینیوم دارای آلیاژ های مختلفی می باشد که برای تقویت یک ویژگی خاص از آلومینیوم می باشد که این آلیاژ ها در سری های مختلفی دسته بندی شده اند. یکی از این آلیاژ ها آلومینیوم سری 6000 می باشد.

آلیاژ سری 6000 دارای استحکام بسیار بالایی می باشد و علاوه بر آن دارای خواص خوب بالایی نظیر جوش پذیری، مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی می باشد که دارای کاربرد بالایی در صنایع مختلف می باشد.

کلاف راد مفتول آلومینیومی

مفتول آلومینیوم در مراحل مختلفی تولید می شود که در ابتدا شامل عملیات ذوب و پس از آن به نگهداری مواد مذاب می پردازند. ریخته گری پیوسته توسط چرخ ریخته گری انجام میگیرد و سپس نوبت به مرحله ی نورد توسط دستگاه راد میل می رسد.

کاربرد کلاف راد مفتول آلومینیوم

مفتول ها رشته هایی در قطر های مختلف می باشند که دارای کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف می باشند. از جمله کاربرد های کلاف راد مفتولی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خودرو سازی
  • ساخت و ساز و ساختمان سازی
  • مهندسی
  • کالا های مصرفی
  • تولید سیم کابل آلومینیوم

سایز و وزن مفتول آلومینیومی

فروشنده کلاف مفتول آلومینیوم آلیاژی گروه 6000

کارخانه ی تولید کننده ی کلاف راد مفتول آلومینیومی این محصولات را با کیفیت بالا تولید می کند و فروشنده ی این محصول به فروش به صورت حضوری و آنلاین می پردازد.

این محصولات با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه برای مشتریان در بازار قرار میگیرد.

فروشنده ی این محصول برای راحتی در خرید و صرفه جویی در وقت و هزینه ی مشتریان محصولات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می دهد.

کارخانه تولید کلاف مفتول آلومینیوم آلیاژی

این کارخانه با توجه به نیاز بازار به تولید انواع مفتول در آلیاژ های متنوع و ضخامت های گوناگون متناسب با کاربرد های مختلف می پردازد.

مشتریان در اراک و سایر شهرستان ها می توانند به راحتی با مراجعه به سایت اطلاعات لازم را قبل از خرید به دست آوردند و انتخاب درستی در خرید داشته باشند.

خرید آنلاین دارای مزایای بسیاری می باشند که یکی از این مزایا قیمتی مقرون به صرفه و بی واسطه ی محصولات می باشد و می توان در زمانی بسار کم خرید مورد نظر خود را انجام داد تا در کمترین زمان به محل مشتری ارسال گردند.

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)

درباره ی modir site

همچنین بررسی نمایید

چهار پهلو آلومینیوم توپر

خرید چهار پهلو آلومینیوم توپر آلیاژ 7075

چهار پهلو های آلومینیوم آلیاژ 7075 دارای استحکام بسیار بالایی هستند و از آن ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by