خانه / چهار پهلو آلومینیومی / کارخانه تولید آلومینیوم چهار پهلو اراک

کارخانه تولید آلومینیوم چهار پهلو اراک

آلومینیوم چهار پهلو اراک و مقاطع گرد و شش پر تولید کارخانه اراک با قیمت روز و سایز های مختلف به فروش می رسد.

آلومینیوم چهار گوش و قوطی های آلومینیومی دارای قابلیت های زیادی هستند.

در مقایسه با فلزات دیگر می توان گفت که علاوه بر وزن کمتر دارای استحکام قابل قبولی بوده و در مقابل خوردگی مقاوم می باشند. همچنین داری مزیت های جوش کاری، برش و ماشین کاری نیز هستند.

اکسترود آلومینیوم چهار پهلو

چهار پهلو و قوطی های آلومینیوم استاندارد دارای قالب های اکسترود می باشند ولی در مورد ابعاد خاص قالب های اختصاصی طراحی و برای تولید آماده می گردند.

چهار پهلو آلومینیوم با آلیاژ 6061 ، 2024 و 5083 با قیمت مناسب در دسترس می باشد. از این فلز در تولید بسیاری از وسایلی استفاده می شود که در زندگی بسیار تاثیرگذار هستند.

از چهار پهلو های آلومینیوم در ساختمان ها و سازه های صنعتی برای افزایش استحکام استفاده می شود. آلومینیوم را می توان به عنوان یکی از مهم ترین فلزات جهان به شمار آورد و به همین علت به آن لقب فلز قرن داده شده است.

روش های توزیع اینترنتی یکی از بهترین راه های خریداری هر محصول می باشد.

خرید آلومینیوم چهار پهلو 7000 اراک

چهار پهلو های آلومینیوم آلیاژی سری 7000 تولید شده در شهر اراک در بازار خرید اینترنتی با قیمت مناسب به فروش می رسد. استفاده از این روش محدودیت های جغرافیایی را حذف می کند.

آلومینیوم به صورت خالص استفاده نمی شود و برای استفاده از آن معمولا از آلیاژ های مختلف استفاده می شود که بسته به فلزات استفاده شده در آن، سری آن مشخص می شود.

مثلا اگر در آن از آلیاژی به نام روی استفاده شود محصول در سری 7000 قرار می گیرد. چهار پهلو های تولید شده با استفاده از آلومینیوم آلیاژی 7000 را می توان از طریق مرکز خرید اینترنتی تهیه و استفاده نمود.

با استفاده از این روش می توان با قیمت مناسب تر محصول مورد نیاز را خریداری و استفاده نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توان با کارشناس فروش ارتباط برقرار نمود.

انواع تسمه و چهارپهلو آلومینیومی

خودتون چهارپهلو، تسمه و گرد آلومینیومی بسازید

درباره ی admin

همچنین بررسی نمایید

قیمت لوله آلومینیوم آلیاژ 6063 اراک

قیمت لوله آلومینیوم آلیاژ 6063 اراک

قیمت لوله آلومینیوم آلیاژ 6063 اراک به روز می باشد و طبق نرخ بازار فلزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by