خانه / آلومینیوم آلیاژی / خرده فروشی مقاطع آلومینیوم آلیاژی صنعتی با قیمت مناسب در بازار تهران

خرده فروشی مقاطع آلومینیوم آلیاژی صنعتی با قیمت مناسب در بازار تهران

خرده فروشی مقاطع آلومینیوم آلیاژی صنعتی با قیمت مناسب در بازار تهران و در آلیاژ های 2024، 7075، 5083 و 6061 توسط سایت اینترنتی فروش ارائه می گردد.

آلومینیوم فلزی بسیار محبوب است که از همان ابتدای کشف مورد توجه بشر قرار گرفته است.

این فلز بسیار سبک می باشد و در عین وزن سبکی که دارد همچون فولاد استحکام دارد. آلومینیوم امروزه جایگزین فولاد و آهن قرار گرفته است و در صنایع بسیاری کاربرد دارد.

ویژگی های فلز آلومینیوم

آلومینیوم سمی نیست، انعطاف پذیری بالایی دارد، وزن سبک، مقاومت در برابر خوردگی، به آسانی خم میشود، آتش گیر نیست، به راحتی با عناصر شیمیایی ترکیب میشود و استحکام بالایی دارد.

علاوه بر اینها آلومینیوم دارای خواص منحصر به فردی می باشد که کاربرد آن را در صنایع مختلف افزایش می دهد.

از آلومینیوم در صنایع مختلف استفاده های بسیاری می شود و از آن در ساخت مقاطع مختلفی استفاده می شود.

آلومینیوم به صورت آلیاژ های مختلف در ساخت محصولات بسیاری و کاربرد های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد آلومینیوم در صنایع مختلف

آلومینیوم در صنایعی مانند: حمل و نقل، بسته بندی، واگن سازی، کشتی سازی، خودرو سازی، ساختمان سازی و ساخت ماشین آلات کشاورزی کاربرد های مهمی دارد.

مقاطع آلومینیومی در آلیاژ های مختلفی تولید می شوند. مقاطع آلومینیومی دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام دارای کاربرد های مختلفی می باشند.

کارخانه تولید آلومینیوم چهار پهلو اراک

انواع مقاطع آلومینیومی

از جمله مقاطع آلومینیومی می توان به ورق آلومینیوم، پروفیل آلومینیوم، چهار پهلوی آلومینیومی، شیش ضلعی آلومینیومی، تسمه، میلگرد، شمش، مفتول و … اشاره کرد.

انواع مقاطع آلومینیومی در طیف وسیعی از آلیاژ ها متناسب با نوع کاربرد تولید می شوند. آلیاژ های آلومینیوم از سری 2000 تا 8000 دسته بندی می شوند که در هر دسته آلیاژ های مختلفی وجود دارند.

مقاطع آلومینیومی هر کدام دارای ویژگی های مختلفی می باشند و کاربرد های ویژه ای نیز دارند که در زیر به بررسی چند نمونه از آنها می پردازیم.

ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم مقطعی مسطح با قطر های مختلف می باشد که در کاربرد های مختلفی نظیر: در صنایع غذایی و بسته بندی، در خودرو سازی، صنایع ساختمانی، بدنه ی وسایل و … کاربرد دارند.

تسمه آلومینیوم

تسمه آلومینیوم از لحاظ ظاهری مانند ورق آلومینیوم می باشد اما باریک تر می باشد و دارای ابعاد و ضخامت های مختلفی می باشد.

از کاربرد های تسمه آلومینیوم میتوان به خودرو سازی، ساختمان سازی و حمل و نقل، ساخت مخزن ها، سقف های کاذب، در صنایع کشتی سازی و دریایی اشاره کرد.

میلگرد آلومینیوم

میلگرد آلومینیوم مقاطعی هستند به صورت لوله های دایره ای توپر که دارای اندازه های مختلفی می باشند و در کاربرد هایی نظیر: در ساخت قطعات ماشین آلات صنعتی، مخازن ضد زنگ، خودرو سازی، خودرو سازی، رادیاتور سازی و … استفاده میشوند.

خرده فروشی مقاطع آلومینیوم آلیاژی صنعتی با قیمت مناسب

خرده فروشی انواع مقاطع آلیاژی صنعتی با قیمت مناسب در بازار تهران انواع محصولات خود را در آلیاژ های مختلف توسط سایت اینترنتی فروش ارائه می دهد.

فروشنده ی انواع مقاطع آلومینیومی برای دسترسی آسان تر مشتریان این محصول را با قیمت مناسب تر توسط سایت اینترنتی فروش در سراسر کشور ارائه می دهد.

جهت سفارش محصول می توانید به صورت مستقیم مقاطع مورد نیاز خود را در بازار تهران تهران خریداری و یا از طریق سایت اینترنتی فروش اقدام فرمایید.

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)

درباره ی modir site

همچنین بررسی نمایید

ورق آلومینیوم آلیاژی 7075

قیمت ورق آلومینیوم آلیاژی 7075 چینی

ورق آلومینیوم آلیاژی 7075 و سایر گرید های 2024، 5083 و 5754 تولید کارخانه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by