خانه / پروفیل آلومینیوم / کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم شیاردار با قالب اختصاصی

کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم شیاردار با قالب اختصاصی

کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم شیاردار با قالب اختصاصی تولید کننده ی محصولات با کیفیت و با تنوع بالایی می باشد.

آلومینیوم یکی از عناصر مهم و فراوان در پوسته ی زمین می باشد که به دلیل خواص بسیاری که دارد مورد توجه بشر قرار گرفته است و از همان ابتدای کشف تا به امروز در کاربرد های مختلفی استفاده شده است.

منبع اصلی آلومینیوم سنگ بوکسیت می باشد. آلومینیوم پس از استخراج در کارخانه ها خالص سازی می شود و با افزودن آلیاژ های مختلف به آن می توان خواص ویژه ی آلومینیوم را افزایش داد.

آلومینیوم خود به تنهایی دارای خواص بسیاری در خود می باشد که این خواص و ویژگی ها شامل: مقاومت الکتریکی بالا، مقاومت در برابر اکسید شدن، قابلیت انعطلف پذیری و شکل پذیری بالا، رسانای خوب الکتریسیته و گرما، وزن سبک و ظاهری زیبا می باشد.

امروزه از آلومینیوم در مصارف بسیاری استفاده میشود و روز به روز با پیشرفت علم و دانش بشر به کاربرد های آن افزوده گردیده است.

به دلیل اینکه استخراج آلومینیوم دارای هزینه های بسیاری دارد این فلز را بازیافت و مجددا مورد استفاده قرار میدهند. آلومینیوم به صورت کامل قابل بازیافت می باشد و خواص خود را از دست نمی دهد.

یکی از محصولات کاربردی آلومینیومی پروفیل آلومینیوم می باشد. پروفیل آلومینیوم قطعاتی به شکل های مربع و مستطیلی شکل می باشند و دارای تنوع بالایی در ابعاد، مدل ها و اندازه های مختلف می باشند.

ویژگی پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی

پروفیل ها دارای انواع مختلفی می باشند که از نظر وزنی به سه دسته ی پروفیل های سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم بندی میشوند. یکی دیگر از تقسیم بندی های پروفیل ها از نظر ظاهری می باشد که به دو دسته ی ساده و شیار دار تقسیم میشوند.

پروفیل آلومینیوم شیاردار با دو نام صنعتی و مهندسی معرفی می شود. پروفیل آلومینیومی شیاردار دارای خواص و ویژگی های بسیاری می باشد که در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره شده است.

پروفیل آلومینیوم شیاردار دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • انعطاف پذیری
  • مونتاژ سریع
  • نصب آسان
  • پیکربندی آسان
  • مقرون به صرفه بودن
  • قابلیت استفاده ی مجدد
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی

از پروفیل آلومینیوم شیاردار در مصارف مختلفی نظیر میز های صنعتی، قفسه ابزار، محفظه های ایمنی ماشین آلات و سیستم های صنعتی، محافظ های محیطی و … می باشد.

پروفیل ها بر اساس شیارهایشان تفکیک می شوند. در دهانه شیار پله وجود دارد و بعد دهانه کوچک می شود. پله برای قرار دادن یک چرخ روی آن است که وظیفه پله نگهداری از آن است.

قیمت کارخانه پروفیل آلومینیوم شیاردار

پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی به صورت متری و کیلویی محاسبه و به فروش می رسد. پروفیل آلومینیوم شیاردار متناسب با کاربرد های مختلف دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشند.

قیمت پروفیل آلومینیوم شیاردار با توجه به وزن، نوع آلیاژ و قیمت روز آلومینیوم محاسبه می گردد.

فروش پروفیل آلومینیوم شیاردار با کیفیت بالایی تولید میشوند و در رتگ های مختلفی متناسب با سلیقه ی مشتری و رنگ مورد نیاز موجود می باشند و از طریق سایت اینترنتی فروش انجام می پذیرد.

خریداران این محصول می توانند در هر مکانی که هستند به عنوان مثال در محل کار خود با دسترسی به اینترنت به سایت مراجعه نمایند و پروفیل مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

تولید پروفیل آلومینیوم شیاردار با قالب اختصاصی

تولید پروفیل آلومینیوم شیاردار با قالب اختصاصی متناسب با سفارش مشتری انجام می گیرد. قالب های اختصاصی پروفیل آلومینیوم طبق سفارش مشتریان ساخته و در تولید پروفیل مورد نظر استفاده میشوند.

پروفیل آلومینیوم شیاردار اختصاصی به صورت ویژه و خصوصی طراحی و ساخته میشوند. طراحی قالب اختصاصی باید توسط فرد متخصص و با تجربه انجام گیرد تا به صورت کامل از نحوه اکستروزن سازی آگاه باشد.

طراحی قالب اختصاصی پروفیل آلومینیوم شیار دار ابتدا از طریق نرم افزار های تخصصی انجام میگیرد. تولید قالب اختصاصی مراحل بسیاری تا تولید نهایی دارد.

خریداران می توانند جهت ثبت پروفیل قالب اختصاصی پروفیل آلومینیوم شیاردار مد نظر خود از طریق سایت اینترنتی اقدام به ثبت نمایند.

کاتالوگ پروفیل آلومینیوم شیاردار

دانلود فایل پی دی اف انواع پروفیل آلومینیوم شیاردار

پروفیل آلومینیوم شیاردار با بهترین قیمت

پروفیل آلومینیوم شیاردار با بهترین قیمت و بدون واسطه از طریق سایت اینترنتی فروش برای خریداران در سراسر کشور عرضه می گردد.

قیمت پروفیل آلومینیوم شیار دار اختصاصی با توجه به نوع قالب و عوامل مختلف دیگر محاسبه می گردد و دارای قیمت متغیری می باشد.

خریداران می توانند جهت اطلاع دقیق از قیمت پروفیل آلومینیوم مورد نیاز خود به سایت اینترنتی فروش مراجعه نمایند.

خریداران می توانند بدون واسطه و با قیمتی مقرون به صرفه تر و با صرف زمان و انرژی کمتر پروفیل آلومینیوم شیاردار خود را از طریق سایت اینترنتی خریداری نمایند.

کارخانه تولید کننده ی پروفیل آلومینیوم شیاردار

کارخانه تولید کننده ی پروفیل آلومینیوم شیاردار با استفاده از مواد و متریال مرغوب و تجهیزات پیشرفته انواع پروفیل آلومینیوم مورد نیاز بازار را با کیفیت بالا تولید و عرضه می دارد.

این کارخانه دارای تجهیزات پیشرفته ای می باشد تا محصولات تولیدی خروجی با کیفیتی تولید نماید. همچنین دارای نیرو های انسانی متخصص و با تجربه ای می باشد.

خرید و فروش پروفیل آلومینیوم شیاردار با قالب اختصاصی

خرید و فروش پروفیل آلومینیوم شیاردار با قالب اختصاصی از درب کارخانه به صورت مستقیم امکان پذیر می باشد. همچنین برای راحتی خریداران این محصولات به صورت آنلاین از طریق سایت اینترنتی فروش نیز برای خریداران عرضه می گردند.

خریداران می توانند به سایت اینترنتی فروشگاه مراجعه نمایند و انواع پروفیل آلومینیوم شیاردار با آلیاژ ها و سایز های مختلف را مشاهده کنند.

بر این اساس اطلاعات کافی درباره ی این محصول به دست آورند و پروفیل مد نظر خود را سفارش دهند تا در اسرع وقت برای خریدار در محل مورد نظر ارسال گردد.

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)

درباره ی modir site

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by