خانه / آلومینیوم آلیاژی 7000 / کارخانه تولید کننده پلیت آلومینیومی ضخیم آلیاژ سری 7000 با قیمت مناسب

کارخانه تولید کننده پلیت آلومینیومی ضخیم آلیاژ سری 7000 با قیمت مناسب

کارخانه تولید کننده پلیت آلومینیومی ضخیم آلیاژ سری 7000 با قیمت مناسب محصولات خود را با کیفیت و تنوع بالا توسط سایت اینترنتی ارائه می دهد.

آلومینیوم فلزی انعطاف پذیر، سبک و ضد زنگ می باشد که در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. این فلز یکی از مهم ترین مواد اولیه ی بسیاری از کارخانه ها برای تولید محصولات گوناگون می باشد.

امروزه آلومینیوم در مصارف بسیار گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. این فلز بسیار کاربردی می باشد و دارای ویژگی های بالایی می باشد که سبب محبوبیت آن در بین بشر شده است.

انواع پلیت آلومینیوم

پلیت ها صفحاتی هستند که از فلزات مختلفی نظیر آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، نیکل، آهن، مس، برنج و … تولید می شوند که کاربردی ترین و مهم ترین آنها پلیت آلومینیوم می باشد.

پلیت ها صفحات مسطح می باشند و نوعی ورق محسوب می گردند.

پلیت ها دارای شکل پذیری بالایی هستند و می توان آنها را به راحتی به اشکال مختلفی تبدیل کرد همچنین وزن سبکی دارند.

کاربرد های پلیت آلومینیوم

پلیت های آلومینیومی صفحاتی با ضخامت های گوناگون می باشند که بر اساس نیاز بازار تولید می گردند. پلیت های آلومینیومی دارای کاربرد های متنوعی می باشند که برخی از این کاربرد ها در زیر نام برده شده اند.

  • ساخت علائم راهنمایی و رانندگی
  • ساخت بدنه ی خودرو ها
  • ساخت بدنه ی هواپیما
  • یخچال های نگهدارنده ی مواد غذایی
  • نمای ساختمان ها
  • ساخت قفسه های کتابخانه
  • و …

آلومینیوم خود به تنهایی مورد استفاده ی صنایع گوناگون قرار نمی گیرد بلکه توسط عناصر دیگر به صورت آلومینیوم آلیاژی تولید می شوند. آلیاژ های آلومینوم دارای طیف وسیعی می باشند و در گروه های مختلفی تقسیم شده اند.

خرید تسمه آلومینیوم آلیاژ 7075

آلومینیوم آلیاژی سری 7000

آلومینیوم آلیاژی سری 7000 یکی گروه های مهم در صنعت آلومینیوم سازی می باشند که دارای ویژگی های بسیاری می باشند. عنصر اصلی این سری از آلومینیوم فلز روی می باشد.

پلیت آلومینیوم آلیاژی سری 7000 دارای قابلیت ماشین کاری و جوش کاری می باشند و دارای استحکام بالایی می باشند. از پلیت های آلومینیومی با آلیاژ سری 7000 در مصارفی که نیاز به استحکام بالا هست استفاده می شود.

پلیت آلومینیوم در طیف گسترده تولید و عرضه می گردند. این صفحات متناسب با نیاز مشتری در ضخامت ها و آلیاژ های مختلفی تولید می شوند و در بازار عرضه می گردند.

انواع تسمه و چهار پهلو آلومینیومی

معمولا به جای استفاده از پلیت از مقاطع کوچکتر آلومینیوم که به صورت تسمه و چهار پهلو در بازار یافت می شود استفاده می گردد.

در لیست زیر سایز و وزن این مقاطع را مشاهده می نمایید.

کارخانه تولید کننده پلیت آلومینیومی ضخیم آلیاژ سری 7000 با قیمت مناسب

کارخانه ی تولید کننده ی پلیت آلومینیوم آلیاژ 7000 انواع پلیت آلومینیومی را با ضخامت ها و ابعاد مختلف توسط بهترین مواد اولیه و دستگاه هایی پیشرفته و بروز تولید می کند و در بازار ارائه می دهد.

این کارخانه محصولات خود را مستقیا از درب کاخانه با قیمتی مناسب و بدون واسطه عرضه می گرداند. همچنین برای راحتی خریداران این محصولات را توسط سایت اینترنتی نیز برای خریداران در سراسر کشور عرضه می گرداند.

ورق آلومینیوم آلیاژی

نحوه ی خریداری پلیت آلومینیوم ضخیم سری 7000

خریداران در سراسر نقاط کشور می توانند به آسانی در هر مکانی که هستند با دسترسی به سایت اینترنتی فروش محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند تا در کمترین زمان توسط باربری ها در محل مورد نظر خریدار ارسال گردد.

جهت اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان فروش به سایت اینترنتی ما مراجعه فرمایید.

نحوه ماشینکاری پلیت آلومینیوم آلیاژ 5083

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 3 (2 امتیاز)

درباره ی modir site

همچنین بررسی نمایید

قیمت تسمه آلومینیوم آلیاژی گروه 7000 تهران

قیمت تسمه آلومینیوم آلیاژی گروه 7000 تهران

برای دریافت لیست قیمت تسمه آلومینیوم آلیاژی گروه 7000 تولید اراک و تهران با ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by