خانه / تسمه آلومینیومی / تولید کننده تسمه آلومینیوم اکسترود آلیاژ 7000

تولید کننده تسمه آلومینیوم اکسترود آلیاژ 7000

تسمه آلومینیومی

تولید کننده تسمه آلومینیوم اکسترود آلیاژ 7000 این محصول را با سری آلیاژی 2000، 5000 و 7000 و سایز های مختلف به بازار تهران و یا به صورت مستقیم از درب کارخانه عرضه می نماید.

تسمه آلومینیوم اکسترود شده از آلیاژ 7000 با کیفیت خوب در کارخانه های اراک تولید و به فروش می رسد.

تسمه ها به صورت نوارهای تخت می باشند که با طیف گسترده ای از آلیاژ با قابلیت های مقاومت در برابر خوردگی و ماشین کاری می باشند.

با توجه به توان بالای این پروفیل از آن در صنایع هوا فضا بسیار استفاده می گردد. از سایر آلیاژ ها با مزیت مقاومت در برابر خوردگی بالا در صنایع دریایی استفاده می شود.

کاتالوگ تسمه و چهار پهلو آلومینیومی

کاربرد تسمه آلومینیوم اکسترود آلیاژ 2024

تسمه آلومینیوم اکسترود شده مورد استفاده در صنایع هوا فضا و دریایی با آلیاژ 2024 در کارخانه های داخلی و خارجی تولید شده و در تهران ، اراک و تبریز به فروش می رسد.

از آلیاژ 2024 برای سازه های هوا فضا با توجه به مقاومت بالا در مقایسه با وزن کم کاربرد دارد. این آلیاژ غیر مغناطیسی و قابلیت تحمل حرارت را نیز دارد.

خرید تسمه آلومینیوم آلیاژ 7075

خرید اینترنتی تسمه آلومینیوم بازار تهران

تسمه های آلومینیوم تهران را می توان از طریق بازار اینترنتی خرید کرد. آلومینیوم یکی از پرکاربرد ترین محصولات در صنایع مختلف کوچک و بزرگ می باشد.

از تسمه های آلومینیوم در بسیاری از صنایع استفاده می شود. این محصول که بر اساس آلیاژ های متفاوتی در بازار موجود می باشد را می توان برای استفاده در سقف های کاذب، پله برقی، کاربرد های خاص پارتیشن بندی و غیره استفاده نمود.
برای خرید این محصول در تهران می توان با کارشناس فروش این کالا ارتباط برقرار کرد و یا از طریق سایت آن را ثبت سفارش نمود.

استفاده از آلومینیوم بسیار گسترده است. این محصول روزی که کشف شد، قیمتی گران تر از طلا داشت و امروزه با کشف راه های جدید استخراج و بازیافت و ارزان تر شدن، کاربردی وسیع از طلا را دارا می باشد.

درباره ی admin

همچنین بررسی نمایید

فروشنده تسمه آلومینیوم اصفهان

فروشنده تسمه آلومینیوم اصفهان

فروشنده تسمه آلومینیوم اصفهان در نظر دارد محصولات خود را از طریق سایت فروش به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by