خانه / آلومینیوم آلیاژی 6000 / خرید مستقیم لوله آلومینیومی آلیاژ سری 6000 از کارخانه اراک

خرید مستقیم لوله آلومینیومی آلیاژ سری 6000 از کارخانه اراک

خرید مستقیم لوله آلومینیومی آلیاژ سری 6000 از کارخانه اراک به آسانی از طریق سایت اینترنتی فروش بی واسطه عرضه می گردد.

آلومینیوم فلزی نرم و براق و چکش پذیر می باشد که دارای چگالی بسیار پایینی بوده و جزو سه عنصر اصلی پوسته ی زمین می باشد. آلومینیوم فلزی سبک است که دارای ویژگی های فوق العاده ای می باشد به همین دلیل در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

فلز آلومینیوم در صنایع بسیاری در ساخت محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از محصولات آلومینیومی پر کاربرد لوله آلومینیوم می باشد.

لوله آلومینیوم

یکی از سازه هایی که از آلومینیوم ساخته میشود لوله آلومینیومی است. این لوله ها به دلیل وزن سبکی که دارند بیشتر برای سوخت رسانی به هواپیما ها استفاده میشوند. علاوه بر این ها در کارخانه های شیمیایی کاربرد دارند.

لوله آلومینیوم بر اساس کاربردی که دارد در اندازه ها و سایز های گوناگونی ساخته میشود. هنگام خرید لوله آلومینیوم ابتدا باید از کاربرد آن مطمئن شویم و سپس نوع و اندازه و آلیاژ آن را انتخاب کنیم. کاربرد لوله آلومینیوم در انتخاب آن ضروری است.

انواع لوله آلومینیوم

لوله آلومینیوم دارای انواع مختلفی میباشد و به طور کلی به دو دسته ی بدون درز و درز دار تقسیم میشوند. لوله های درز دار به وسیله ی جوش از طول یا چرخشی ساخته میشوند و لوله های بدون درز از پروفیل هایی تو خالی هستند ساخته میشود.

در لوله های بدون درز هیچ جوشی می باشند و طرفداران بیشتری را نسبت به لوله آلومینیوم درز دار دارد. لوله ها نوعی پروفیل هستند که با ضخامت های بسیار متنوع توسط شرکت های تولید کننده آلومینیوم ساخته میشود.

لوله آلومینیومی دارای طیف بسیار وسیعی از آلیاژ ها تولید می شود که یکی از آلیاژ های مهم لوله آلومینیوم آلیاژی سری 6000 می باشد که به برخی از ویژگی های آن در زیر می پردازیم.

قطر های لوله آلومینیوم همراه با ضخامت و وزن هر متر

ویژگی های مهم لوله آلومینیوم آلیاژ سری 6000

  • چقرمگی و سطح صاف و شفاف
  • دارای خاصیت رنگ پذیری
  • نرمی و انعطاف پذیری با شکل شکل پذیری بالا
  • ضد زنگ و مقاوم در برابر خراشیدگی
  • بازیافت پذیر و دارای ظاهر زیبا

لوله آلومینیوم دارای کاربرد های مختلفی می باشد که برخی از این کاربرد ها در زیر نام برده شده اند که به برسی آنها می پردازیم.

کاربرد های کلی لوله آلومینیوم

  • در ساخت المنت یخچال
  • المنت فریزر و تولید میخ و پرچ
  • در ساخت اجاق گاز
  • بخاری گازی و کولر گازی
  • در صنعت ساختمان سازی
  • در صنعت برودتی و حرارتی
  • صنعت هوا و فضا
  • صنایع نظامی
لوله آلومینیومی

کارخانه ی تولید کننده ی لوله آلومینیوم آلیاژی سری 6000 در اراک انواع لوله آلومینیوم را در قطر ها و اندازه های مختلف با بهره گیری از مواد اولیه ی درجه یک تولید می کند و در بازار برای خریداران ارائه می دهد.

خرید مستقیم لوله آلومینیومی آلیاژ سری 6000 از کارخانه اراک

خریداران می توانند به آسانی لوله آلومینیوم آلیاژی مورد نیاز خود را با قطر و آلیاژ مورد نظر به صورت مستقیم از کارخانه ی اراک خریداری نمایند. خریداران می توانند برای راحتی و صرفه جویی در وقت و هزینه به صورت مستقیم و بی واسطه لوله آلومینیوم مورد نیاز خود را از طریق سایت اینترنتی فروش سفارش دهند تا در کمترین زمان برای آنها ارسال گردد.

درباره ی modir site

همچنین بررسی نمایید

سایت اینترنتی لوله آلومینیوم قطر ضخیم تبریز

سایت اینترنتی لوله آلومینیوم قطر ضخیم تبریز

سایت اینترنتی لوله آلومینیوم قطر ضخیم را در تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز، اراک و بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by