خانه / سیم آلومینیوم توری / تولید کننده سیم آلومینیوم توری پنجره

تولید کننده سیم آلومینیوم توری پنجره

تولید کننده سیم آلومینیوم توری پنجره برای پشه این محصول را از آلیاژ 5056 با بهترین کیفیت با تناژ مختلف در کاشان و اراک عرضه می نماید. برای خرید مستقیم با ما همراه باشید.

سیم آلومینیوم مخصوص انواع توری پنجره آلومینیومی توسط کارخانه های تولید کننده در ایران با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می گردد.

اتصالات موقت آلومینیومی با توجه به وزن سبک و مقاومت بسیار عالی دارای کاربرد های فراوانی در صنعت های گوناگون هستند.

با توجه به نیاز صنایع کارخانه های مختلفی در داخل و خارج از کشور محصولات آلومینیومی را با توجه به تخصص خود تولید می نمایند. یکی از آلیاژ هایی که برای تولید اینگونه محصولات استفاده می شود 5056 است که به اختصار در مورد آن توضیح خواهیم داد.

کاربرد های آلومینیوم آلیاژ 5056

این آلیاژ برای ساخت پرچهای مصرفی برای آلیاژهای منیزیم، پوشش کابلها، میخ و میخ پرچها، زیپ و سیم های دارای مقاومت به خوردگی بالا کاربرد دارد.

سیم آلکلاد نیز استفاده وسیعی در ساخت صفحات توری ضد حشرات و سایر عملکرد هایی که در آن سیم های مشابه با مقاومت به خوردگی خوب لازم است، دارد.

نمایندگی فروش پروفیل آلومینیوم توری پلیسه

پروفیل آلومینیوم توری پلیسه را می توان از طریق نمایندگی فروش در بازار قلعه مرغی تهیه و استفاده نمود. این محصول برای جلوگیری از ورور حشرات مزاحم مناسب می باشد.

پروفیل آلومینیوم توری پلیسه را می توان از طریق نمایندگی فروش در بازار قلعه مرغی تهران تهیه و استفاده نمود.

این محصول نسبت به سایر وسایل مشابه دارای کیفیت بسیار بالاتری می باشد و می توان در دوره های زمانی مختلف از آن استفاده نمود.

این محصول برای پنجره های آلومینیوم و PVC تولید شده و دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد.

استفاده از این محصول می تواند از ورود حشرات مزاحم به داخل واحد های مسکونی و اداری جلوگیری نماید. آلومینیوم یکی از پر استفاده ترین فلزات در تولید وسایل مختلف صنعتی و ساختمانی می باشد

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by